code atas


Cara Pakai Kain Pelikat Yang Betul

Ayah bangun dan melepaskan kain pelikat yang dipakainya. Lagilah bersepah air mani dia yang pekat kat kain aku.


Cara Memakai Sarung Yang Baik Dan Benar Arwanotes

Ayah berlutut di celah pahaku dengan batangnya.

. Ayah kini telanjang bulat di depanku aku sedikit terperanjat serta malu apabila melihat batang ayah berbeza dari batang suamiku kerana batang ayah lebih besar dan panjang. Suami ajak aku mandi bersama dia dia suruh aku pakai kain batik utk berkemban pas tu selimut guna towel. Aku ikut je apa kata suami tapi dlm hati ishhmasaalah betul la mana biasa mandi pakai kemban.

Adik aku pulak dia goncang batang dia pakai kain satin aku tu. Bila masing-masing dah slow barulah aku perasan yang kain aku tu dah tak layak nak pakai hari tu sebab terlalu bersepah sangat dengan air mani adik aku yang berlumuran di sana sini. Ayah menghampiriku dan menguak kedua pahaku hingga aku terkangkang.

Habis basah kain aku. Keliling perigi ditutup daun kelapa tak de pintu pun makne nye masa kita mandi org. Kami turun dari rumah menuju ke perigi di depan rumah.


A Pictorial Tutorial On How To Wear Kain Pelikat Cute How To Tie A Sarong Sarong Sarong Skirt

You have just read the article entitled Cara Pakai Kain Pelikat Yang Betul. You can also bookmark this page with the URL : https://carinaatcollier.blogspot.com/2022/09/cara-pakai-kain-pelikat-yang-betul.html

0 Response to "Cara Pakai Kain Pelikat Yang Betul"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel